Un restaurant
local a dorit să își analizeze activitățile din cadrul afaceri și să găsească
elementele necesare de îmbunătățit. Ei au
realizat o analiză generală a celor mai importante componente.
Componentele:
●
Furnizori - obținerea
ingredientelor necesare de la furnizorii locali.
●
Operațiuni
zilnice
- prepararea ingredientelor, prepararea bucatelor.
●
HR - angajarea lucrătorilor
calificați cu pasiune pentru alimentație și industria alimentară.
●
Marketing – publicitatea
restaurantului pe Social Media.
●
Tehnologie - echipamente
actualizate, operațiuni digitalizate (cum ar fi preluarea comenzilor online).
Rezultatele
analizei au identificat că nu sunt în măsură să concureze cu lanțuri mai mari
de restaurante în aspecte precum extindere și marketing și, prin urmare, trebuie să se diferențieze:
● Din relațiile cu clienții de pe rețelele de socializare, au aflat că burgerii lor erau foarte populari. Au decis să investească suplimentar în echipamente de top pentru fabricarea burgerilor și au angajat oameni creativi pentru a aduce idei noi pentru crearea diferitor combinații de burgeri. Meniul lor actualizat s-a dovedit a fi unul de succes pe piață.
● De
asemenea, au descoperit că trebuie să construiască relații puternice cu
furnizorii lor, astfel încât să poată obține în mod continuu ingrediente de
calitate și a putea atrage noi clienți, lăsând produsele să vorbească de la
sine, neavând un buget mare pentru
marketing.
●
Au
creat un nou proces de preparare a alimentelor, care a fost mai bine organizat
și mai eficient. Acest lucru le-a economisit și timp și bani.