Un restaurant local a dorit să își analizeze activitățile din cadrul afaceri și să găsească elementele necesare de îmbunătățit. Ei au realizat o analiză generală a celor mai importante componente.

 

Componentele:

      Furnizori - obținerea ingredientelor necesare de la furnizorii locali.

      Operațiuni zilnice - prepararea ingredientelor, prepararea bucatelor.

      HR - angajarea lucrătorilor calificați cu pasiune pentru alimentație și industria alimentară.

      Marketing publicitatea restaurantului pe Social Media.

      Tehnologie - echipamente actualizate, operațiuni digitalizate (cum ar fi preluarea comenzilor online).

 

Rezultatele analizei au identificat că nu sunt în măsură să concureze cu lanțuri mai mari de restaurante în aspecte precum extindere și marketing  și, prin urmare, trebuie să se diferențieze:

 

      Din relațiile cu clienții de pe rețelele de socializare, au aflat că burgerii lor erau foarte populari. Au decis să investească suplimentar în echipamente de top pentru fabricarea burgerilor și au angajat oameni creativi pentru a aduce idei noi pentru crearea diferitor combinații de burgeri. Meniul lor actualizat s-a dovedit a fi unul de succes pe piață.


     De asemenea, au descoperit că trebuie să construiască relații puternice cu furnizorii lor, astfel încât să poată obține în mod continuu ingrediente de calitate și a putea atrage noi clienți, lăsând produsele să vorbească de la sine,  neavând un buget mare pentru marketing.

      Au creat un nou proces de preparare a alimentelor, care a fost mai bine organizat și mai eficient. Acest lucru le-a economisit și timp și bani.