Prezenta secțiune include următoarele link-uri utile:
Echipa de Consultanță pentru Micul Business a BERD oferă o gamă de sprijin IMM-urilor din Moldova și din alte economii în care BERD investește. Indiferent dacă este vorba de consultanță locală pentru un IMM mai mic sau de consiliere internațională la un nivel mai operațional echipele BERD din fiecare țară sunt disponibile pentru a vă ajuta.
Academia BERD de Know How, este un site web care oferă IMM-urilor și tinerilor antreprenori cursuri de formare pentru a-și îmbunătăți abilitățile și cunoștințele de afaceri. Cursurile și alte materiale utile pentru a vă dezvolta afacerea în continuare sunt disponibile gratuit prin înregistrarea aici.
ISSP, o companie internațională de securitate cibernetică, cu sprijinul BERD Digital Hub, a lansat un Cybersecurity Hub pentru IMM-uri. Acest hub servește ca un centru de informare dezvoltat special pentru întreprinderile mici și mijlocii, care devin din ce în ce mai des ținta atacurilor cibernetice. Vizitați Hub-ul, descărcați manualul, vizionați videoclipurile și începeți astăzi călătoria dvs. de securitate cibernetică!
Consiliul Economic pe lângă Prim ministrul RM, are misiunea de a facilita dialogul între reprezentanții mediului de afaceri.De asemenea, exercită și funcțiile Consiliului consultativ pentru întreprinderile mici şi mijlocii, având ca misiune principală identificarea problemelor-cheie, a întreprinderilor mici și mijlocii din Moldova. Pentru mai multe detalii despre rezultatele activității Consiliului Economic de pe urma cărora beneficiază întreprinderile, accesează pagina web a Consiliului Economic aici.
ODIMM, Organizația pentru Dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii, creată de Guvernul Republicii Moldova, este cea mai importantă organizație de sprijinire a afacerilor din Moldova. Aceasta implementează o serie de programe de sprijin pentru afaceri, printre care: PROGRAMUL NAȚIONAL “START PENTRU TINERI: O AFACERE DURABILĂ LA TINE ACASĂ”; Programul ”FEMEI ÎN AFACERI” (PFA); Programul de Atragere a Remitențelor în Economie (PARE 1+1); ECO IMM; INTERNAȚIONALIZAREA IMM; Digitalizarea IMM; Programul de instruire continuă „GESTIUNEA EFICIENTĂ A AFACERII” (GEA); Fondul de Garantarea Creditelor (FGC); Subvenționarea participării agenților economici la expoziții și târguri naționale; Rețeaua Incubatoarelor de Afaceri din Moldova (RIAM). Pentru detaii, click aici.
Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI), cea mai mare asociație de business din Moldova, care reunește peste 1100 membri, întreprinderi mari, mici și mijlocii din toate ramurile economiei și este membră a Camerei de Comerţ Internaţionale (ICC) și Asociaţiei Europene a Camerelor de Comerţ (EUROCHAMBRES). CCI reprezintă interesele mediului de afaceri atât în raport cu statul, cât și cu instituțiile internaționale. Ca membru al CCI aveți posibilități extinse să promovați întreprinderea, produsele și serviciile dvs. participînd la numeroase activități (misiuni economice, business-forumuri, B2B, expoziţii, concursuri antreprenoriale, etc.), organizate de CCI în țară și peste hotare. Pentru mai multe detalii accesează pagina web a CCI aici.
Американская торговая палата Молдовы (AmCham Moldova), играет решающую роль в развитии бизнеса в Молдове. Деловые сети предлагают членам не только возможность установить взаимовыгодные отношения друг с другом, но и возможность взаимодействовать и сотрудничать с лицами, принимающими решения. AmCham способствует этому, предлагая мероприятия и программы, которые вовлекают членов и повышают ценность их деловой активности, а также связываются с руководителями правительства, других ассоциаций и торговых палат, партнерами по развитию и дипломатами. Преимущества членства в AmCham включают: защиту ваших интересов от вашего имени; специализированные мероприятия и сети; расширение вашего бренда; развитие вашего кадрового потенциала. Для получения более подробной информации посетите веб-сайт AmCham Moldova здесь
Portalul Guvernamental al antreprenorului, este disponibil pentru toți oamenii de afaceri care dețin semnătura electronică și poate fi accesat aici. Prin intermediul acestui portal, antreprenorii pot aplica mai facil la diferite servicii publice, si sunt înștiințați despre progresul în obținerea serviciilor sau a informaților solicitate. Totodată, portalul permite acces la toate informațiile necesare din cabinetul antreprenorului în timpi rapizi, astfel evitând deplasarea la anumite instituții și obligativitatea prezenței fizice pentru a face rost de actele necesare în vederea asigurării activității juridice.
Agenția Servicii Publice (ASP), este instituția la care antreprenorii înregistrează întreprinderile nou fondate sau efectuează modificări în actele de constituire a întreprinderilor pe care le-au fondat și/sau administrează. Pe pagina web a ASP puteți afla documentele necesare, termenele pentru prestarea serviciilor și taxele pe care urmează să le plătiți.
the link of the current page has been copied