O mică brutărie cu trei angajați a avut probleme în a deservi toți clienții săi. Brutăria era localizată lângă școli și universități și deseori avea perioade de vârf în timpul pauzelor școlare. Cei doi angajați care deserveau clienții au fost copleșiți și nu au putut să servească pe toată lumea la timp. 

Recent, brutăriei i s-a arătat o nouă aplicație de a face comandă. Dezvoltatorul aplicației a prezentat principalele caracteristici și beneficii și a oferit o perioadă de probă de trei luni pentru un preț de probă destul de mic (10% din prețul obișnuit pentru aceste trei luni, cu o taxă de serviciu redusă), apoi a configurat-o pentru brutărie. 

Aplicația a permis clienților obișnuiți să-și stocheze detaliile de plată și să creeze o listă a comenzilor lor obișnuite pentru utilizare ulterioară. Astfel, clienții au putut să comande în avans și să aibă comenzile pregătite până când aceștia ajungeau deja la brutărie. O listă de comenzi era generată automat pentru angajați, iar informațiile despre starea comenzilor erau deja afișate pe ecrane în brutărie pentru a permite clienților să urmărească comanda.

Această digitalizare a comenzilor și a plăților a accelerat procesul de deservire, reducând timpul de așteptare și numărul de persoane din brutărie. Unul din servere distribuia articolele comandate în prealabil, în timp ce celălalt server se concentra pe clienții din magazin și comenzile acestora. Aplicația de asemenea stoca informații despre comenzile și comportamentele clienților, oferind o perspectivă semnificativă asupra atenției individualizate pentru clienți.

Acest lucru a favorizat proprietarului, deoarece pe baza datelor deja colectate, brutăria  putea acorda clienților oferte specifice, sisteme de fidelitate și reduceri. În general, acest lucru a dus la o experiență îmbunătățită pentru clienți în mai multe domenii.